
عباس گلبیدی
مدیریت اجرائی
1 – کارشناس اداره طراحی های شهرداری کاشان
2 – مسئول ناحیه دو شهرداری کاشان
3 – مدیر برنامه ریزی حوزه خدمات شهری
4 – معاونت شهرداری منطقه دو
5 – مدیر منطقه دو شهرداری کاشان
شرح وظایف مدیریت اجرائی
– اداره امور اجرایی سازمان در زمینه حمل و نقل مصالح و ماشین آلات سنگین، پخش آسفالت، کارگاههای تولیدی، پروژه های عمرانی و نقشه برداری.
– نظارت بر اجرای پروژه های عمرانی طبق برنامه زمانبندی و گزارش انحرافات از برنامه، گلوگاهها و مشکلات اجرایی به مدیر عامل.
– اطمینان از اینکه مدارک اجرایی صحیح و کنترل شده به واحدهای اجرایی رسیده و از مدارک منسوخ استفاده نمی شود.
– مشارکت در تدوین طرحهای کیفیت.
– شرکت در جلسه بازنگری مدیریت.
– همکاری در فعالیتهای آموزشی و اطمینان از اینکه پرسنل مهارت لازم را برای انجام وظایف دارند.
– همکاری در تهیه منابع انسانی، تجهیزات و محیط کار.
– همکاری در امکان سنجی پروژه ها و پیشنهادهای رسیده.
– همکاری در استقرار و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت.
– همکاری در پیشنهاد و اجرای اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه.
– همکاری در انتخاب و ارزیابی تأمین کنندگان و گزارش عملکرد تأمین کنندگان جهت استفاده در ارزیابیهای بعدی.
– همکاری در سنجش رضایت مشتری و بازنگری نیازهای مشتریان.

حسین کریم
شرح وظایف واحد
- تهیه و تنظیم برنامه نگهداری و تعمیر ماشین آلات
- تهیه و تنظیم ضوابط کنترل کار کرد ماشین آلات و بازدهی آنها
- همکاری و نظارت فنی بر کارکرد ماشین آلات راهسازی در راههای استان و ارائه پیشنهاد لازم به واحدهای اجرائی بمنظور بهبود نحوه کاربرد آنها
- تهیه و تنظیم برنامه سرویس و بازدید ماشین آلات
- تهیه فهرست مواد مصرفی ماشین آلات اعم از سوخت ، مواد روغنی ، فیلتر و غیره و نظارت بر مصرف آنها
- پیش بینی و ارائه لیست قطعات یدکی مورد نیاز ماشین آلات و تعیین مشخصات و شماره گذاری فنی قطعات
- تهیه کارت شناسایی و پرونده مشخصات و تعمیرات برای ماشین آلات
- همکاری در توزیع و استقرار ماشین آلات آماده بکار در سطح استان با توجه به فعالیتهای اجرائی
- تحویل و تحول ماشین آلات به رانندگان و اپراتورها با رعایت مقررات مالی و اموالی مربوطه
- تهیه آمار ماشین آلات و گزارشهای لازم از نحوه عملکرد آنها
- نظارت بر عملکرد پیمانکار تعمیر ماشین آلات و رسیدگی و اصلاح صورت وضعیت های مربوطه
شرح وظایف واحد
- انجام امور جاری مهندسی و مشاوره در بخش نظارت کارگاهی در پروژه های عمرانی
- نظارت بر انجام مطالعه اولیه و تهیه طرحها و نقشههای پروژههای عمرانی
- بررسی و اعلام نظر در خصوص نقشه ها و مشخصات فنی تهیه شده توسط پیمانکاران
- نظارت فنی بر حسن اجرای پروژههای عمرانی و رسیدگی و تایید صورت وضعیتهای پیمانکاران
- اعلام نظر و نظارت فنی بر خرید مصالح ساختمانی
- برنامه ریزی و نظارت بر رعایت استانداردهای ایمنی ساختمانها و ابنیه
- برآورد نقشه ها و تهیه اسناد مناقصه و تهیه و تنظیم اسناد و مدارک ارجاع کار به مشاوران و پیمانکاران واجد شرایط در چارچوب مقررات
- تنظیم و ارائه موافقت نامه های طرح های عمرانی به سازمانهای مرتبط
- تهیه و برآورد کارهای جدید ابلاغی به پیمانکاران طرح های عمرانی مجموعه
- کنترل و نظارت مقطعی و موردی بر روند اجرای طرح های عمرانی
- کارشناسی املاک و ساختمانهای معرفی شده توسط واحدها و سازمانهای تابعه جهاد دانشگاهی
- رسیدگی به صورت وضعیت و عملکرد پیمانکاران و ارائه گزارش به مقامات مافوق
- تهیه متره و برآورد مصالح ساختمانی و تاسیساتی مورد نیاز طرح های عمرانی جهاد
- پیگیری و نظارت بر خرید مصالح ساختمانی و گرفتن استعلام قیمت
- تهیه و تنظیم آرشیو اسناد، مدارک و نقشه های معماری ، سازه و تاسیسات مکانیکی و برقی طرح های عمرانی
- پیگیری کلیه امور اداری مربوط به طرح ها ی عمرانی از ادارات و سازمانهای مربوطه
- انجام خدمات مشاوره، طراحی و نظارت در مورد طرح های عمرانی جهاد دانشگاهی
- تهیه و تنظیم صورتجلسه های کارگاهی و انجام کار
- پیگیری و انجام امور مربوط به تحویل موقت شامل بررسی کارهای اجرایی بر اساس نقشه ها و پیگیری تشکیل کمیسیون تحویل
- رسیدگی به صورت وضعیت مالی و ریز متره و تعدیل های قراردادها و انعکاس آن به مقامات مافوق
- تهیه و تنظیم گزارش کارشناسی از وضعیت طرح های عمرانی حسب نیاز مقام مافوق
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

علیرضا نیکخواه
کارشناسی مهندسی مکانیک
کارشناسی ارشد تاسیسات
سوابق اجرایی:
2 – مدرس دانشگاه سینا به مدت 2 سال
3 – عضو هیات اجرایی دفتر نمایندگی شهرستان کاشان به مدت 3 دوره
4 – عضو کمیسیون انرژی استان اصفهان به مدت 2 دوره
5 – بازرسی گاز
6 – دارای پروانه اشتغال پایه یک طراحی و نظارت تأسیسات ساختمان
7 – تألیف کتاب Autocat
8 – مسئول امور مهندسی ناظر شهرداری به مدت 2 سال
شرح وظایف واحد
1. انجام امور فنی و مهندسی مربوط به نگهداری از ساختمانها و تاسیسات مرکزی از قبیل: آب ، برق ، تلفن، گاز ، فاضلاب، آساننسور، تهویه مطبوع، فن کوئل و هوارسانها
2. تهیه طرحهای نوسازی قطعات و وسایل مربوط به تاسیسات
3. نوسازی قطعات مربوط به تاسیسات
4. تهیه و تنظیم برنامه و برآورد هزینه مربوط به چگونگی توسعه و تعمیر تاسیسات مرکزی
5. انجام تحقیقات و بررسیهای علمی و فنی در زمینه برق و تاسیسات
6. محاسبه و تهیه طرح و برآورد قیمت تمام شده تاسیسات و دستگاههای مرکزی فشار ضعیف یا شبکه مرکزی تولید نیرو
7. سرپرستی و نظارت بر لولهکشی ساختمانها و تعمیر وسایل تاسیساتی
8. رسیدگی و نظارت بر محاسبات و برآورد قیمت سانترالهای بزرگ و تاسیسات مرکزی
9. نظارت بر تهیه قطعات یدکی و نصب و انتقال وسایل تاسیساتی
10. آموزش و راهنمایی کاردانها و تکنسینها در زمینه نصب و آزمایش و بهرهبرداری و نگهداری تاسیسات
11. شرکت در کمیسیونهای فنی
12. نظارت بر کار شرکتهای پیمانکار و کنترل و هماهنگی فعالیتهای مربوطه
13. همکاری با کارشناسان دفتر فنی دانشگاه در رابطه با تعمیرات ساختمانی بیمارستان وتعیین مشخصات و دستورالعملهای فنی
14. تهیه برنامه کشیک ماهیانه پرسنل و محاسبه ساعت اضافهکار و طرح مشارکت ماهیانه کارکنان با هماهنگی واحدهای ذیربط
15. ارزشیابی سالیانه کارکنان، تقسیم کار بین پرسنل در صورت مرخصی کارکنان و جایگزینی و تامین نیرو در واحد
16. نظارت بر عملکرد و نحوه برخورد کارکنان
17. کسب خطمشی و دستورالعمل لازم از سرپرست مربوطه
18. بررسی وضعیت موجود در واحد تحت نظارت به منظور تعیین مشکلات مرتبط با ارائه خدمات و کیفیت آن
19. برنامهریزی در جهت اجرای استانداردها
20. برنامهریزی جهت آموزش و آگاهسازی کارکنان جدیدالورود به مقررات اداری ، استانداردها و شناخت کامل نسبت به واحد
21. تشکیل جلسات گروهی و جلب مشارکت کارکنان در جهت حل مشکلات واحد مربوطه
22. برقراری حسن تفاهم بین کارکنان واحد مربوطه و سایر واحدها
23. شرکت در جلسات مدیران و ارائه نیازهای کارکنان واحد مربوطه و مشکلات واحد و پیشنهاد جهت بهبود وضعیت
24. ثبت و گزارش کلیه امور واحد مربوطه به مسئولین ذیربط (شامل درخواستها، وقایع غیرمترقبه، حوادث، کمبودها، نقایص و …)
25. انجام سایر امور محوله طبق مقام مافوق

سیدحامد زاهد
شرح وظایف واحد
رسیدگی به درخواستهای متقاضیان محترم و پیگیری احداث زیرسازی و نقشه برداری و آسفالت معابر که درخواست آسفالت دارند . اجرایی نمودن معابری که نیاز به اجرای عملیات آسفالت دارند و آندسته که در طرح بودجه سال دیده نشده است
پیگیری کارکرد پیمانکاران محترم و رسیدگی به صورت وضعیتها و عملکرد آنها – رسیدگی به امورات پرسنل واحد و کارخانه آسفالت – پیگیری تامین و خرید آسفالت از کارخانه های تولید آسفالت و پیگیری قراردادها – پیگیری و انجام مکاتبات اداری و مکاتبه اداری و پیگیری اجرای آسفالت

علی فخاری
شرح وظایف واحد
————
